Edisonstraat 98

3281 NC Numansdorp

Omschrijving

Dit zeer representatieve bedrijfsverzamelgebouw is gelegen op een zichtlocatie aan de rand van het bedrijventerrein van Numansdorp. Het bedrijventerrein bevat diverse bedrijven en heeft een frisse en jonge uitstraling. Er worden nog steeds kavels uitgegeven, waardoor er nieuwe bedrijven bij blijven komen.

De te huren kantoorruimten zijn gevestigd op de 2e verdieping. Het moderne en opvallende pand is gebouwd in 2009. De te huren kantoorruimten zijn in 2016 gerealiseerd! De luxe inrichting geeft een sfeervol uiterlijk, is een comfortabele plek om in te werken en uitermate geschikt om uw cliënten te ontvangen.

Kantoren

Het te huren gedeelte maakt onderdeel uit van een bedrijfsverzamelgebouw. Het totale pand beschikt over 14 bedrijfsunits en 2 kantoren op de 2e verdieping. Het te huren gedeelte bestaat uit 6 kantoren van verschillende grootte, variërend van ca. 21 m² tot en met ca. 57 m². Losse verhuur van kamers is bespreekbaar.

Alle kantoorruimten beschikken over antracietkleurige vloerbedekking, witte vaste wanden, systeemplafond met airco en luchtverwarming, chipsysteem voor het openen van de toegangsdeuren, loze leidingen t.b.v. data- en telefoonbekabeling en automatisch lichtschakeling. De hal is voorzien van houtlook pvc vloer.

Voor algemeen gebruik zijn de entree, lift, toiletten, keuken, bergruimte, garderobe en het noodtrappenhuis.

Bestemming

De bestemming van de locatie is kantoor.

Locatie

Het kantoorpand is gelegen op het bedrijventerrein van Numansdorp. Het bedrijventerrein is goed te bereiken middels een afslag op de A29 en busverbinding op loopafstand.

Parkeren

Er zijn 4 vaste parkeerplaatsen bij het te huren object inbegrepen en 6 algemene parkeerplaatsen. In de bijlage treft u hiervan een plattegrond. Deze parkeerplaatsen worden niet apart onder de huurders verdeeld. Mocht u meer parkeerplaatsen wensen dan is dat bespreekbaar.

Bouwaard

Het kantoor is gebouwd met een betonnen skelet. De vloeren en de wanden zijn van beton. De kozijnen zijn uitgevoerd in aluminium met thermische beglazing. De ruimten zijn afgewerkt met antraciet kleurige vloerbedekking. De betonnen wanden zijn afgewerkt met scanbehang en voorzien van witte verf. De plafonds zijn uitgevoerd in akoestische plafondtegels, waarin de klimaat behandelingsinstallatie met airco is weggewerkt. Elke ruimte kan naar wens gekoeld of verwarmd worden. Ook zijn in de plafonds de armaturen opgenomen. Werken in dit gebouw ervaart men daarom als zeer rustig.

Indeling

Begane grond
Men bereikt dit kantoorpand middels de entree welke gelegen is aan de zuidzijde van het object. Via de entree komt men in de centrale hal. Vanaf hier kunt u de lift of de trap nemen naar de 2e verdieping. Op de tweede verdieping bereikt u het kantoor. De hoofddeur is toegankelijk middels een elektronisch chipslot evenals de zes kantoren. Eenmaal binnen komt u in een lange hal die toegang biedt tot de zes kantoren, de keuken, toiletten en de garderobe. De kantoren zijn zeer licht door de grote raampartijen en de witte wanden. De fraaie antraciet kleurige vloerbedekking in combinatie met de licht bruine gangvloer geeft een warme en representatieve uitstraling.

De voorzieningen nog even op een rijtje:

- Gescheiden dames- en herentoilet.
- Centrale keuken met combioven, vaatwasser, wasbak en koelkast.
- Luchtverwarming en airco per ruimte afzonderlijk te bedienen.
- Elke ruimte heeft draaikiepramen.
- Aan de zonzijde zijn de kamers voorzien van luxaflex.
- Het licht in de kantoren gaat automatisch aan door middel van bewegingsdetectoren.
- Akoestisch systeemplafond voor een rustige werkplek.
- Er zijn kabelgoten met data en stopcontacten aan de wand gemonteerd.
- In nader overleg kunnen de kantoren ook gemeubileerd opgeleverd worden door de verhuurder.
- Alle deuren zijn afsluitbaar middels een chipslot.

Huur

U kunt het object totaal huren of per kantoorruimte.

Netto kantoorruimte en bijbehorende maandhuur

Het kantoor heeft een totaal verhuurbaar vloeroppervlak van 250 m². De netto kantoorruimten zijn als volgt verdeeld:
Kantoor 1: 22,36 m² VERHUURD
Kantoor 2: 22,26 m² VERHUURD
Kantoor 3: 21,68 m² VERHUURD
Kantoor 4: 33,07 m² VERHUURD
Kantoor 5: 40,28 m²
Kantoor 6: 56,79 m² VERHUURD

De huurprijs per kantoorruimte bedraagt:
Kantoor 1: € 295,- p/m excl. BTW
Kantoor 2: € 295,- p/m excl. BTW
Kantoor 3: € 295,- p/m excl. BTW
Kantoor 4: € 395,- p/m excl. BTW
Kantoor 5: € 495,- p/m excl. BTW
Kantoor 6: € 695,- p/m excl. BTW

Servicekosten

Voorts worden de navolgende kosten in rekening gebracht:
- Energiekosten
- Water
- Schoonmaak kosten: centrale hal, trappenhuis, lift, gang, toiletten en pantry
- Glasbewassing buiten
- Terrein onderhoud
- Onderhoud verwarming- en koelapparatuur
- Aandeel gebruikersbelastingen
- Gebruik afvalcontainer
- Onderhoud lift
Deze kosten worden vastgesteld op € 7,- per m² per maand netto gehuurde kantoorruimte, zonder naverrekening.

Diversen

- U dient zelf voor het schoonhouden van uw kantoor te zorgen.
- De centrale hal en het trappenhuis worden iedere week schoon gemaakt. Deze kosten zijn in de servicekosten verwerkt.
- Elke week dinsdag wordt het huisvuil opgehaald. De kosten daarvan zijn begrepen in de servicekosten.
- Indien er klanten aanbellen, kunt u de beneden deur openen middels een deuropener in de hal.

Huurtermijn/betaling

De kantoren zijn te huur voor een minimale huurtermijn van 1 jaar. Daarna te beëindigen met een minimale opzegtermijn van 6 maanden.

De huur moet maandelijks bij vooruitbetaling worden voldaan.

Bij het aangaan van een huurovereenkomst dient een huurgarantie te worden afgegeven of een waarborgsom te worden gestort gelijk aan 3 maanden huur.

Omzetbelasting/btw

Huurder en verhuurder opteren voor een met omzetbelasting belaste verhuur. Dit kan alleen wanneer huurder het gehuurde gebruikt voor met omzetbelasting belaste activiteiten.

Diverse zaken

Heeft dit object uw interesse gewekt? Neemt u dan voor meer informatie vrijblijvend contact met ons op. Wij zijn te bereiken op 0186-634261.

Bezichtigingen kunnen in overleg plaatsvinden en worden uitsluitend door de makelaar uitgevoerd.

Aanvaarding en oplevering zullen geschieden in overleg.

De in onze brochure vermelde gegevens zijn met nauwkeurigheid samengesteld.

Desondanks kunnen er onjuistheden vermeld zijn. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Kenmerken

Hoofdfunctie
Kantoorruimte
Soort bouw
Bestaande bouw
Woonruimte
Geen woonruimte aanwezig
Bouwjaar
2009
Locatie
Bedrijventerrein
Informatie Kantoorruimte
Totale oppervlakte
40 m²
Aantal verdiepingen
1
Luchtbehandeling
Voorzieningen
Liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming
Carry Schep

Carry Schep

Register Makelaar-Taxateur
0186-634200 / 06 21 85 37 44
cschep@schepregistergoed.nl